Crediteuren
Jouw expertise in crediteuren, onze groeiende organisatie
House of Talents Nederland is dé thuisbasis voor meer dan 1.000 gespecialiseerde interim experts die dagelijks impact maken binnen diverse domeinen, zoals IT, HR en onderwijs. Om onze groei in goede banen te leiden, zoeken wij een gedetailleerde en enthousiaste Medewerker die zich specialiseert in crediteurenadministratie en ondersteuning biedt bij de maandafsluiting.
Dit ga je doen
Als Crediteurenadministrateur ben je gezamenlijk verantwoordelijk voor het beheren van het crediteurenproces en het ondersteunen bij maandelijkse afsluitingen. Jouw rol richt zich op het zorgvuldig en tijdig verwerken van inkomende facturen voor onze domeinen. Tegelijkertijd draag je bij aan het optimaliseren van financiële processen en zorg je ervoor dat betalingen en rapportages accuraat en tijdig worden uitgevoerd.
Jouw verantwoordelijkheden
- Verwerken van inkomende facturen (controleren, coderen en opvolgen in de workflow);
- Voorbereiden van wekelijkse betalingen en afhandelen van herinneringen en aanmaningen;
- Uitvoeren van crediteurenanalyses en reconciliaties tussen het grootboek en subgrootboek;
- Ondersteunen bij de maand- en jaarafsluitingen;
- Verbeteren van processen, zoals de overstap naar XML-verwerking.
Voel je thuis in jouw team
Als Crediteurenadministrateur werk je direct samen met vier andere collega's, met ieder zowel zijn eigen als teamverantwoordelijkheden. Naast je eigen team werk je veel samen met de Business Managers, die verantwoordelijk zijn voor hun eigen domeinen. Naast dat er hard gewerkt wordt, is er ook tijd voor plezier. Zo wordt er onder andere elke dag gezamenlijk geluncht in ons ‘huisrestaurant’.
Wat neem jij mee?
Jij bent een nauwkeurige en proactieve financieel professional die energie haalt uit het structureren en verbeteren van processen. Je werkt gestructureerd, kunt goed schakelen tussen verschillende taken en bent sterk in communicatie, zowel intern als extern.
- Minimaal een afgeronde mbo 4-opleiding in een relevante richting.
- Minimaal 32 uur per week beschikbaar.
- Ervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur met crediteurenadministratie.
- Ervaring met MS Office en bij voorkeur ook met AFAS.
- Een nauwkeurige en resultaatgerichte werkhouding.
Dit mag je van ons verwachten
Ons doel is om jouw verwachtingen over je werk te overtreffen: we zorgen dat alles goed geregeld is én denken met je mee hoe jij je op persoonlijk en professioneel vlak kunt (blijven) ontwikkelen.
- Een bruto maandloon tussen de €2.500,- en €4.350,- o.b.v 40 uur per week;
- Een uitdagende functie binnen een dynamische en snelgroeiende organisatie;
- 25 vakantiedagen, met de mogelijkheid tot 5 extra dagen;
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
- Doorgroeimogelijkheden en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, met keuze uit diverse trainingen;
- Een gezellige en informele werksfeer met een hecht team.
Over House of Talents: jouw werkplek
House of Talents Nederland is dé thuisbasis voor 1.000 gespecialiseerde interim experts in verschillende domeinen, van IT tot onderwijs. Terwijl onze experts op locatie werken om de verwachtingen van onze opdrachtgevers te overtreffen, doen wij dit vanuit onze eigen expertise op het hoofdkantoor in Utrecht. Samen creëren we een vertrouwde, goed geregelde en gezellige thuisbasis, waar veel ruimte is om onze eigen ambities waar te maken.
Daarnaast zijn we - net als House of Talents België - onderdeel van de internationale holding World of Talents, waardoor we de mooiste opdrachtgevers met de meest uitdagende interim opdrachten aantrekken en onze expertise kunnen delen
Enthousiast? Solliciteer!
Spreken de werkzaamheden, het team en onze organisatie je aan? Stuur ons dan jouw sollicitatie. Als jij de persoon bent die we zoeken, plannen we snel een persoonlijke kennismaking met je in.
Heb je eerst nog vragen? Neem dan contact op met Ardjan Swerink via recruitment@houseoftalents.nl. We kijken ernaar uit om je te leren kennen!