Medewerker Sales Support
De verbindende schakel tussen administratie, klanten en collega's
House of Talents Nederland is dé thuisbasis voor meer dan 1.000 hoogopgeleide professionals die dagelijks impact maken bij onze klanten. Onze organisatie groeit snel, en om deze ontwikkeling in goede banen te leiden, zoeken wij een nauwkeurige en daadkrachtige Medewerker Sales Support. Ben jij scherp op details en vind je het leuk om te schakelen tussen klanten, collega's en administratie? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Dit ga je doen
Als Medewerker Sales Support ben jij de spil in onze administratieve processen. Samen met de Business Managers zorg je ervoor dat alles rondom project- en urenadministratie vlekkeloos verloopt. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van contracten, projectadministratie en urenregistratie in AFAS. Ook ben je het aanspreekpunt voor vragen van onze financiële- en debiteurenadministratie.
- Verwerken van contractadministratie, zoals het opstellen en beheren van overeenkomsten;
- Beheren van projecten en workflows binnen AFAS;
- Zorgen voor nauwkeurige en tijdige urenregistratie van medewerkers;
- Schakelen met opdrachtgevers en collega’s over projecten en overeenkomsten;
- Continu verbeteren van processen, zodat ze voldoen aan interne kwaliteitsstandaarden (AO-IC);
- Met jouw eigenaarschap en oog voor detail draag je bij aan de professionele groei van House of Talents.
Voel je thuis in jouw team
Als Medewerker Sales Support werk je nauw samen met een collega en ben je de verbindende factor tussen financiële administratie, officemanagement en de Business Managers. Je komt terecht in een dynamische en snelgroeiende omgeving waar hard werken en humor hand in hand gaan. Samen lunchen in ons gezellige bedrijfsrestaurant hoort er natuurlijk ook bij!
Wat neem jij mee?
Jij bent communicatief sterk en hebt een scherp oog voor detail. Je werkt nauwkeurig, bent analytisch en krijgt energie van het optimaliseren van processen. Flexibiliteit en klantgerichtheid zijn voor jou vanzelfsprekend.
- Minimaal mbo werk- en denkniveau;
- Ervaring met Microsoft Office (Excel, Word, Outlook); ervaring met AFAS is een pré;
- Perfecte beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Een proactieve en flexibele werkhouding;
- Daadkracht, discretie en een kritische blik op processen.
Dit mag je van ons verwachten
Ons doel is om jouw verwachtingen over je werk te overtreffen: we zorgen dat alles goed geregeld is én denken met je mee hoe jij je op persoonlijk en professioneel vlak kunt (blijven) ontwikkelen.
- Een bruto maandloon tussen de €2.500,- en €4.350,- o.b.v 40 uur per week;
- Een uitdagende functie binnen een dynamische en snelgroeiende organisatie;
- 25 vakantiedagen, met de mogelijkheid tot 5 extra dagen;
- Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels vanuit huis te werken;
- Doorgroeimogelijkheden en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, met keuze uit diverse trainingen;
- Een gezellige en informele werksfeer met een hecht team.
Over House of Talents: jouw werkplek
House of Talents Nederland is dé thuisbasis voor 1.000 gespecialiseerde interim experts in verschillende domeinen, van IT tot onderwijs. Terwijl onze experts op locatie werken om de verwachtingen van onze opdrachtgevers te overtreffen, doen wij dit vanuit onze eigen expertise op het hoofdkantoor in Utrecht. Samen creëren we een vertrouwde, goed geregelde en gezellige thuisbasis, waar veel ruimte is om onze eigen ambities waar te maken.
Daarnaast zijn we – net als House of Talents België – onderdeel van de internationale holding World of Talents, waardoor we de mooiste opdrachtgevers met de meest uitdagende interim opdrachten aantrekken en onze expertise kunnen delen.
Enthousiast? Solliciteer!
Spreken de werkzaamheden, het team en onze organisatie je aan? Stuur ons dan jouw sollicitatie. Als jij de persoon bent die we zoeken, plannen we snel een persoonlijke kennismaking met je in.
Heb je eerst nog vragen? Neem dan contact op met Ardjan Swerink via recruitment@houseoftalents.nl. We kijken ernaar uit om je te leren kennen!