icon-arrow icon-check icon-mail icon-phone icon-facebook icon-linkedin icon-youtube icon-twitter icon-cheveron icon-download icon-instagram play close close icon-arrow-uturn icon-calendar icon-clock icon-search icon-chevron-process icon-skills icon-knowledge icon-kite icon-education icon-languages icon-tools icon-experience icon-coffee-cup
Werken bij House of Talents
Vacature

Office Manager

Heb jij een vriendelijke glimlach, een luisterend oor en een scherpe blik? Vind jij het leuk om te organiseren, ontzorgen, processen te structureren en verantwoordelijk te zijn voor administratie en secretariële zaken op kantoor. Kortom, zorgen dat alles tot in de puntjes geregeld wordt? Dan ben jij de perfecte Office Manager!

  • Proactief en zelfstandig werken
  • Kies je eigen trainingen
  • Uitdagende groeimogelijkheden
  • Werken in een ambitieus team

Dit ga je doen

In deze functie heb je veel verantwoordelijkheid en je bent het directe aanspreekpunt voor Business Managers en experts binnen een van onze domeinen. Je maakt echt deel uit van het team. Je bent goed in organiseren en plannen en voor jou is het makkelijk om prioriteiten te stellen. Je haalt voldoening uit het ondersteunen van de Business Managers en pakt zaken op met een hands-on-mentaliteit. Verbeteringen in de processen vallen je snel op en je onderneemt actie waar nodig. In jouw rol als Office Manager ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken, waaronder:

  • Je ontzorgt de Business Managers van A tot Z en je ondersteunt hen daar waar nodig
  • Ook onze experts kunnen bij jou terecht met vragen. Hierdoor heb je veelvuldig contact met onze afdelingen salarisadministratie, salessupport, finance en IT-support
  • Organiseren van facilitaire en organisatorische zaken rondom kennissessies, events en kwartaalmeetings
  • Agendabeheer van Business Managers, beantwoorden van telefoontjes en beheer van de gezamenlijke inbox
  • Ondersteunen bij salesprocessen
  • Verwerken van sollicitaties en afspraken inplannen met sollicitanten
  • Kwalitatieve onboarding begeleiden
  • Je draagt proactief verbetervoorstellen aan en voert ze eventueel door

Voel je thuis in jouw team

Je werkt samen met de Business Managers van een van onze domeinen en je ondersteunt en ontzorgt hen. Ook werk je nauw samen met de andere Office Managers binnen House of Talents. Wij zijn een ambitieus team dat gericht is op continue groei en verbetering. Hierop houden we elkaar scherp.

Over House of Talents: jouw werkplek

House of Talents Nederland is dé thuisbasis voor 1.000 gespecialiseerde interim experts in verschillende domeinen, van IT tot onderwijs. Terwijl onze experts op locatie werken om de verwachtingen van onze opdrachtgevers te overtreffen, doen wij dit vanuit onze eigen expertise op het hoofdkantoor in Utrecht. Samen creëren we een vertrouwde, goed geregelde en gezellige thuisbasis, waar veel ruimte is om onze eigen ambities waar te maken.

Daarnaast zijn we - net als House of Talents België - onderdeel van de internationale holding World of Talents, waardoor we de mooiste opdrachtgevers met de meest uitdagende interim-opdrachten aantrekken en onze expertise kunnen delen.

Dit mag je van ons verwachten

Ons doel is om jouw verwachtingen met betrekking tot jouw werk te overtreffen: we zorgen dat alles goed geregeld is én denken met je mee hoe jij je op persoonlijk en professioneel vlak kunt (blijven) ontwikkelen.

In het kort betekent werken bij House of Talents:

  • Een uitdagende baan bij een snelgroeiende organisatie met grote ambities
  • Een bruto maandloon tussen de 3.250 en 3.750 o.b.v. 40 uur, plus een jaarlijkse bonus
  • 25 vakantiedagen met de mogelijkheid tot 5 extra dagen
  • Een goede balans tussen thuis- en op kantoor werken
  • Onkosten en reiskostenvergoeding
  • Zelf kiezen welke trainingen en opleidingen je wilt volgen

Dit verwachten wij van jou

Wij zijn op zoek naar iemand die flexibel is, snel kan schakelen en houdt van het aanbrengen van structuur. Daarnaast zijn er een aantal ‘vinkjes’ die we graag zetten voordat we het gesprek aangaan:

  • Relevante werkervaring
  • Tonen van eigenaarschap
  • Bij voorkeur een secretarieel-gerelateerde hbo-opleiding
  • 32 – 40 uur per week beschikbaar
  • Je schrijft en spreekt uitstekend Nederlands
  • Zowel zelfstandig als in teamverband te werk gaan is voor jou geen enkel probleem
  • Je kunt werken met MS Office, Excel en Word (kennis van Afas is een pré)

Enthousiast? Solliciteer!

Graag ontvangen wij jouw CV en motivatie. Als jouw profiel past, word je uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek met een toekomstige collega Office Manager. Bevalt dit van beide kanten, dan volgt er een tweede gesprek met twee Business Managers. Is er een klik? Dan krijg je van ons een mooi voorstel!

Wil je deel uitmaken van een groep gedreven en ambitieuze experts? Stuur ons jouw cv!

Direct Solliciteren
  • Proactief en zelfstandig werken
  • Kies je eigen trainingen
  • Uitdagende groeimogelijkheden
  • Werken in een ambitieus team

Meer weten? Bel of mail me!