icon-arrow icon-check icon-mail icon-phone icon-facebook icon-linkedin icon-youtube icon-twitter icon-cheveron icon-download icon-instagram play close close icon-arrow-uturn icon-calendar icon-clock icon-search icon-chevron-process icon-skills icon-knowledge icon-kite icon-education icon-languages icon-tools icon-experience icon-coffee-cup
Werken bij House of Talents
Vacature

Finance Medewerker

Als Finance Medewerker draag je zorg voor het tijdig en nauwkeurig verwerken van alle inkoopfacturen én ondersteun je bij de maandafsluiting. Help jij ons de groei van House of Talents in goede banen te leiden?

  • Minimaal 32 uur
  • Dagelijks verse lunch
  • Gezellig kantoor in Utrecht
  • Direct contract voor onbepaalde tijd
  • 4 Finance-collega's

Dit ga je doen

Als Finance Medewerker ben je gezamenlijk verantwoordelijk voor het gehele proces rondom crediteuren en de maandafsluiting. In deze functie ligt jouw specialisatie op crediteurenadministratie, maar ben je ondersteunend aan jouw andere collega's omtrent de maandafsluiting. Je bent onder andere verantwoordelijk voor alle inkomende (inkoop)facturen voor 26 verschillende bedrijven (12 domeinen) en je zorgt dat alle facturen netjes op tijd worden betaald. Je draagt ook gezamenlijke zorg dat de (maand)afsluitingen tijdig en juist verwerkt worden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor:  

  • Het verwerken van alle inkomende facturen (controle, coderen) 
  • Opvolging binnen de workflow (bijhouden van procuratie schema) 
  • Voorbereiding van de wekelijkse betaling 
  • Afhandelen van herinneringen/ aanmaningen 
  • Crediteuren analyse 
  • Reconciliatie tussen het grootboek en sub grootboek 
  • Ondersteunen in de werkzaamheden rondom de maandafsluiting 
  • Verbeteren van het huidige proces (overgang naar xml) 

Voel je thuis in jouw team

Als Finance Medewerker werk je direct samen met vier andere collega's, met ieder zowel zijn eigen als teamverantwoordelijkheden. Naast je eigen team werk je veel samen met de Business Managers, die verantwoordelijk zijn voor hun eigen BV's. Naast dat er hard gewerkt wordt, is er ook tijd voor plezier. Zo wordt er onder andere elke dag gezamenlijk geluncht in ons ‘huisrestaurant’.  

Over House of Talents: jouw werkplek

House of Talents Nederland is dé thuisbasis voor 1.000 gespecialiseerde interim experts in verschillende domeinen, van IT tot onderwijs. Terwijl onze experts op locatie werken om de verwachtingen van onze opdrachtgevers te overtreffen, doen wij dit vanuit onze eigen expertise op het hoofdkantoor in Utrecht. Samen creëren we een vertrouwde, goed geregelde en gezellige thuisbasis, waar veel ruimte is om onze eigen ambities waar te maken.  

Daarnaast zijn we - net als House of Talents België - onderdeel van de internationale holding World of Talents, waardoor we de mooiste opdrachtgevers met de meest uitdagende interim opdrachten aantrekken en onze expertise kunnen delen.

Dit mag je van ons verwachten

Ons doel is om jouw verwachtingen over je werk te overtreffen: we zorgen dat alles goed geregeld is én denken met je mee hoe jij je op persoonlijk en professioneel vlak kunt (blijven) ontwikkelen. 

In het kort betekent werken bij House of Talents: 

  • Een uitdagende baan bij een snelgroeiende organisatie met grote ambities 
  • Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en door te groeien 
  • 25 vakantiedagen met de mogelijkheid tot 5 extra dagen 
  • Een fulltime dienstverband met uitzicht op een vast contract 
  • Aantrekkelijk salaris op basis van jouw werkervaring mét een kerstgratificatie 
  • Dagelijks verse lunch in ons bedrijfsrestaurant

Dit verwachten wij van jou

Jouw visie en persoonlijkheid dragen bij aan het ondernemende en commerciële karakter van onze organisatie, waarin de expert centraal staat. Je bent de communicatie schakel tussen de leveranciers en de interne organisatie. Nauwkeurigheid en tijdigheid is hierin essentieel. 

Daarnaast zijn er een aantal ‘vinkjes’ die we graag zetten voordat we het gesprek aangaan: 

  • Minimaal 32 uur beschikbaar 
  • Je hebt werkervaring in een soortgelijke rol 
  • Je kunt goed overweg met verschillende (ERP) systemen 
  • Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding 
  • Je kunt werken met MS Office (en het liefst ook met AFAS) 

Enthousiast? Solliciteer!

Spreken de werkzaamheden, het team en onze organisatie je aan? Stuur ons dan jouw sollicitatie. Als jij de persoon bent die we zoeken, plannen we snel een persoonlijke kennismaking met je in.  

Heb je eerst nog vragen? Neem dan contact op met met Ardjan Swerink, Recruiter, via 06-13768238 of via recuitment@houseoftalents.nl. We kijken ernaar uit om je te leren kennen!  

Wil je deel uitmaken van een groep gedreven en ambitieuze experts? Stuur ons jouw cv!

Direct Solliciteren
  • Minimaal 32 uur
  • Dagelijks verse lunch
  • Gezellig kantoor in Utrecht
  • Direct contract voor onbepaalde tijd
  • 4 Finance-collega's

Meer weten? Bel of mail me!