Dev Talents ontrafelt de geheimen van 'de gunfactor'
Of je je er nou comfortabel bij voelt of niet: als expert ontkom je er niet aan om jezelf te presenteren. Een intake bij een nieuwe opdrachtgever is hét moment om te laten zien welke kennis en kunde en -niet onbelangrijk- persoonlijkheid je in huis hebt. In een kort gesprek wordt bepaald of jij die energieke expert bent, die goed in het team past en geknipt is voor de (tijdelijke) rol.
Om onze experts beter voor te bereiden op intakes met toekomstige opdrachtgevers, stond onze kwartaalmeeting in het teken van “het verhogen van je gunfactor”.
Onder leiding van Sjoerd Janszoon van 'Boven de lijn' ging ons team aan de slag zaken zoals met “een goede eerste indruk” en oefenden we praktijkvoorbeelden van beïnvloedingsmechanismen. Hoe stel je vragen en ben je in de lead tijdens een gesprek?
Trainer Sjoerd: “Het gaat onder andere over authentiek zijn, de juiste vragen stellen, weten wanneer je samen succesvol bent en jezelf goed kennen. Wie zichzelf het beste kent kan zichzelf namelijk het beste vermarkten."
We kijken tevreden terug op deze avond, met nieuwe inzichten en handigheden.
Overzicht blogs