"De kunst van het mensen enthousiast maken voor jouw merk"
Maak kennis met Raymond, nieuwe stagiair Marketing én creatief wonder bij BIConsult (voorloper van Data Talents).
Kun je jezelf kort voorstellen?
Ik ben Raymond Scholtens en woon nu twee jaar in het mooie Utrecht. Sinds kort woon ik hier samen met twee vrienden in de Schepenbuurt. We hebben regelmatig vrienden over de vloer, waardoor het altijd een gezellige boel is thuis. Oorspronkelijk kom ik uit Leerdam, waar ik mijn jeugd heb doorgebracht. Ik ben nu hier aan het afstuderen voor mijn opleiding Commerciële Economie. Naast dat ik nu stage loop bij BIConsult werk ik nog in het weekend als indoor skydive instructeur. Wat ik zelf ook ontzettend leuk vind om te doen. Verder besteed ik veel tijd door in de sportschool om mezelf een beetje fit te houden.
Waarom heb je passie voor jouw vakgebied?
Mijn studie en stage draaien vooral om marketing. Ik vind het erg interessant om na te gaan wat nu echt de kernwaardes zijn van een organisatie en hoe het zich in de toekomst wilt ontwikkelen. Om hier op een creatieve manier een boodschap aan te koppelen om dat ook zo aan de mensen buiten de organisatie duidelijk te maken. De kunst van het mensen enthousiast maken voor jouw merk.
Waarom heb je gekozen voor BIConsult?
Voor mijn opleiding was ik op zoek naar een afstudeerstage, via via ben ik in contact gekomen met BIConsult. De werkzaamheden waar ik mee aan de slag kon spraken me erg aan en ik krijg hier veel creatieve vrijheid. Bovendien had ik ook het idee dat ik kon lachen en ook zeker veel kon leren van de collega’s.
Wat is jouw motto?
Haal uit elke situatie iets positiefs en leerzaams. Om zo constant te blijven groeien als persoon.
Waar kijk je het meeste naar uit/of Vertel iets verrassends over jezelf
Ik kijk het meest uit om heel veel te leren de komende tijd. Om van iedereen een beetje kennis mee te snoepen. Waardoor ik ook een mooi onderzoek kan schrijven wat BIConsult verder helpt. En natuurlijk een ontzettende gezellige tijd te hebben met alle collega’s.