Marketing @the-human-network
Afgelopen februari maakte ik -na ruim 10 jaar ABN AMRO- de overstap naar House of Talents, een holding met maar liefst 18 verschillende bedrijven. Elk met een eigen vakgebied en doelgroep. En geloof me… dat is marketingtechnisch best een uitdaging.
Na een intensief project waarin het pand een nieuwe inrichting kreeg, stortte ik me op de verouderde websites. Samen met een projectteam en creatief bureau Flink realiseerden we 19 fonkelnieuwe sites. Met een passende look & feel, pakkende teksten, écht beeldmateriaal en meer mogelijkheden op het gebied van video en beeld.
Want dat contentmarketing belangrijk is, is een gegeven. Daarom staat deze pijler centraal in het marketingplan van 2019. We willen meer focus op beleving; nieuws, cases en blogs van onze experts over hun werkgebied en het verdienmodel www.midlancer.nl.
Daarnaast willen we de leuke activiteiten in de spotlights zetten, die per bedrijf georganiseerd worden. En dan hoef je niet alleen te denken aan kennissessies en seminars. Er wordt ook aan de lopende band gekart, gefeest, tijd doorgebracht op wipe out banen en in escape rooms. En, niet te vergeten: gezellig samen gegeten en geborreld.
Zaken die goed gedeeld kunnen worden op onze social media kanalen; LinkedIn, Facebook, Twitter en sinds vorige week Instagram. Want de hele wereld moet weten hoe tof het is om bij House of Talents (of een van haar BV’s) te werken.
Volg je ons al op social media? Dan blijf je op de hoogte van het laatste nieuws!
Overzicht blogs